London

Innan jag hade tillgång till internet och min blogg i London skrev jag ner en del dagar i mitt block. Tänkte att jag skulle dela av mig av det jag skrev då :)

5/11 -09, tors
Är så jävla förbannad just nu, orkar knappt skriva ordentligt. Hade varit i Camden nu om det inte vore för en (censur) busschaufför. Mitt Oystercard var tomt så jag skulle betala på bussen men han hade ingen växel och jag hade bara en £20. Det kosta £2 (Note: Jag fick alltså inte åka med). Kl är nu 6:29pm och jag, Sanna, Olle och Pasi ska gå på Michael Jacksons This Is It kl 7. Vi kommer precis att hinna. Dessutom går det inte att boka platser och det är det som jag oroar mig för - att vi inte kommer få platser bredvid varandra. Vill typ bara döda någon just nu. (Censur)-BUSSAR!!
- - -
Sitter på tunnelbanan hem. Kl är 10:49pm. Allt gick bra med bion. Inte en själ i salongen när vi kom dit. Reklamen var nästan en halvtimme lång och när filmen började var salongen halvfull. Michael Jacksons This Is It ger jag 3/5. Det var inte så jättemycket personligt med filmen. De kunde ha lagt in någon intervju eller liknande. Filmen var en dokumentär om hans och hans teams förberedelser inför de kommande 50(!) konserterna i London. Man blev lite sugen på att dansa och sjunga med men jag höll mig till att bara digga med.

Efteråt gick vi till Donken - jag och Pasi köpte varsin kaffe. Den lilla storleken här var lika stor som den stora i Sverige! Samma med drycken vi köpte på bion. "Medium" var hur stor som helst! Skulle gissa på nästan en liter, gissa om jag var kissenödig efteråt! Vi bestämde utgång nästa fredag - den 13:e! Blir nog den vanliga rundan med The Ice Wharf i Camden. x

Jag och min "medium" dricka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0