Fredag kväll

Jag och mamma sitter i varsin dator framför TVn. Jag vet inte ens vad vi tittar på, haha. Det har varit en riktig slappardag idag, har inte fått någonting gjort. Har ätit pizza, sovit på soffan, ätit pizza och pratat med Lee på Skype. Mamma känner inte för att göa mer än vad jag har gjort idag så när pappa har kommit hem och mormor och morfars hund Pepsi har kommit vid halv 7 så blir det Chicki Mama, mums. Det ska bli kul att Pepsi kommer hit. Har saknat "vargen" som pappa kallar honom. Som jag sa innan så är det handbolls EM ikväll på TV4 kl. 18 00. Sverige mot Tyskland. Så det är vad min kväll består av ikväll; mer "take-out" och handboll. Vad ska ni hitta på?

En härlig sommarbild från 2007, lite suddig men tycker det ger "karaktär" till bilden :)

Imon har jag bestämt med Johanna att vi ska gå Rocksjön runt med Pepsi, hoppas att det är massa snö runt där med, det är så himla mysigt! Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran, har ju lovat en ny, vintrigare, header. Förresten, med header menar jag bilden längst upp på sidan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0