Utanför pallen

Tyvärr blev det inga medaljer för Sverige idag. Jag tyckte att vi var förlorade på skidskytte stafetten redan efter andra bytet.. Och inte vann vi över Norge där heller, för det hade ju varit en seger i sig. Vår största medalj chans tyckte jag vi hade i form av Anna Holmlund i skicrossen som tog sig enda till semifinal. Det var ett tappert försök och hon ska ha cred för det :) Imorgon har vi bland annat herrarnas skidstaffet med Markus Hellner.

Nu sitter jag och tittar på ett inspelat avsnitt av Ponnyakuten, supergulligt. Det är ett gäng barn som är på ett specialridläger och har olika porblem med sina ponnies de får hjälp med. Bland annat så har Maria Gretzer (hoppryttare) och Jan Brink (dressyr ryttare) varit där och hjälpt, tränat och gett råd till barnen :)

Imorgon är min första arbetsdag på Huset, nu ska det ställas i ordning :) Så vi hörs nästa gång imorgon kväll. Ha en fin dag och tagga OS imon! Haha. Ska förresten göra mina naglar hos Monica på måndag, äntligen! Ska försöka ta tag i det här med nagelbitandet igen, nu ska jag försöka.. igen. Hoppas det går lika fint som i somras.




Ni får ursäkta pose bilderna men det är i alla fall bilder där jag har långa naglar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0