TV

Japp, sitter (läs: ligger) framför TVn igen med en alltid lika god broccoligratäng i magen. Fått nästan allting gjort idag som jag ska, hängde med Johanna och hennes systers pojkvän till sortergården och sen blev Johanna jääättestressad för hon skulle möta sin mamma i stan vad 14.30 så vi gick aldrig runt Rocksjön, det blev en liten promenix längs vätterstranden istället. Sen hann vi svänga förbi bibblan och jag fick med mig två böcker hem.

Efter att ha ringt till Lee en sisådär 5 gånger svarade hon äntligen! Med besked att hon kommer imon istället, trist, men ska nog hänga på Johanna ut. Blir nyktert för jag har tamejfasen inte råd med att dricka haha.

Nu ska jag fortsätta att titta på TV.. finns för en gångs skull program värt att titta på. Hörs kanske ikväll innan jag åker ner till stan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0