Söndag

Idag har jag haft fullt upp. Började strax efter 7 på morgonen då jag klev upp för att följa med Johanna till Gällstad där hon skulle titta på ett jobb. Jobbet verkade som gjort för henne och om hon får det tror och hoppas jag att hon kommer att trivas superbra :)

Vid halv ett var vi klara och åkte hem till mig och åt lunch. Mamma hade gjort potatisgratäng med fläskfile, det var mumma! Sen åkte vi hem en snabbis till Johanna för att sedan åka till Tenhult på "ljusparty". En ljusparty är ett hemmaparty dit det kommer en försäljare och visar upp och säljer sina produkter som i det här fallet var ljus. Ni kanske har hört talas om Tupperwareparty eller dildoparty? Det är samma princip. Jag hittade inget som föll mig i smaken i den här gången och framför allt inget som var för min plånbok, det billigaste var ett litet teljus för 99 kr..


Om ni väntar någon sekund så ändras bilden. Lite inspiration till vad man kan göra med den här produkten.

Källa

Imorgon hämtar Johanna mig på förmiddagen för att åka ut till Tenhult igen. Vi ska till Frida och rida :) Haha, det rimmade. Så imorgon blir det inte så mycket bloggande. Kanske om jag tar med mig kameran och tar lite kort som jag kan lägga ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0