Hektisk kväll

Vi hade en riktigt hektisk kväll/natt i Husets garderob igår. Det var väldigt mycket folk och helt plötsligt hängde inte galgarna i nummerordning, det var stressigt men vi redde ut det. Jag fick till och med lite dricks :D

Det var sjukt stressigt men jag tycker ändå att vi gjorde ett bra jobb trots att vi under en stund hade ingenstans att hänga jackorna, det va proppfullt så vi kastade ner alla galgar som var i vägen på golvet så det såg ut som helvete när Huset stängde, haha. Det låg galgar överallt, men det tog oss knappa timmen att städa upp. Vid halv fyra kom Andreas och sa att nu var det dax att gå hem för klockan var mycket, kände mig som tolv år igen och mamma kommer in i rummet och säger att det är sent och jag måste sova :)

När jag kom hem på natten där runt 5, halv 6 så sa pappa att vi hade fått ett bron i herrarnas storslalom! Så nu har Sverige då 5 guld (Kalla, Ferry, Hellner, Längdskidlandslaget och Curlingdamerna), 2 silver (Haag x2) och 3 brons (Anja, Olsson och Myhrer).

Myhrer tar emot sitt brons.


Curlingdamerna.

Idag är det sista dagen av OS och vi har bara en till svensk tävling att titta på;

18.30 - Herrarnas 50 km massstart
Marcus Hellner, Johan Olsson, Anders Södergren och Daniel Rickardsson

Sen för de som vill se Ishockeyfinalen mellan Kanada - USA så börjar den kl. 21.15. Vilket lag ska ni heja på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0