Julmys

Nu har jag äntligen tagit tag i de envisa röda dammråttorna! (Det är filten som fäller röda tussar) Jag har även hunnit med några maskiner tvätt och märkte nu att mitt sköljmedel håller på att ta slut, jag har en tendens att överdosera med det...

Frida och Hake kom förbi och somnade i soffan, lite deja vu för sist jag skulle städa så kom de och somnade i soffan då med, men det är alltid lika trevligt med sällskap.

Även om jag har städat så har jag inte mått bra, mitt huvud är helt tjockt av snor och hostan sitter i halsen hela tiden. Jag är trött i hela kroppen och hade det inte varit så ofräscht här hade jag nog legat i sängen hela dagen.

Juste, lovade er lite bilder på julmyset men eftersom jag inte har tålamod att riktigt lära mig fota med dåligt ljus så blev en del bilder suddiga, men här har ni några i alla fall :)






Kommentarer
Postat av: Fia

Fint du har det Hannah :)

2010-12-04 @ 17:31:09
URL: http://sofiiiiia.blogg.se/
Postat av: sollan

Hej darling,

Vilka underbara bilder på julen, synd att inte granen funkade när vi var dä, alltid roligt att få besöka dig. Kramis från mormor

2010-12-05 @ 18:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0