14 December

Idag har jag knappt varit hemma, känns det som, eller jo, det har jag ju, men har haft något att göra hela tiden. Först på förmiddagen var ventilationskillen här (ja, han va snygg) och kirrade min fläkt, så nu ska den vara okej. Sen kom morfar förbi med frallor så vi hade en liten fika.


Jag har även varit nere på stan och köpt grejer till paketleken vi ska till jul, jag köpte sånt som jag vill vinna, haha, så jag hoppas att jag gör det!

Sen följde jag med hem till mormor och morfar någon timme. Mormor skulle in till stan så jag och morfar körde in henne sen shoppade vi en julgran med pynt på City Gross och gissa vad som stod utanför;


Den riktiga Coca Cola lastbilen! Happiness :> Dom bjussade på sånna dära colaburkar man får på flygplan, de där små ni vet, yum.

Träffade Jonna när vi skulle betala, hon jobbade i kassan. Har inte sett den gosen på säkert 2 år! Så himla kul att träffa henne igen, hon var ju au pair i USA samtidigt som jag var i England. Fast hon stannade i ett helt år, vi har massa att ta igen så jag måste ordna en dejt snart.


Grattis till mami som fyller år idag! Puss på dig :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den riktiga cola bilen! Den hade jag velat sett på riktigt <3

2010-12-14 @ 21:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0