Jobb, jobb, jobb

Det gick super på mötet med Burger King, förutom att vi fick ett stort fett häfte med grejer vi ska kunna (hjälp, back to school!) men det kommer nog gå fint för vi måste inte lära oss allt på en gång.

En rolig grej var att typ allt är färg koordinerat, exempelvis städvagnarna; vi har en för kök, matsal, toa och ute. För att lätt komma ihåg färgerna tänkte jag på vad som hör till färgen och stället, alltså gult för kiss = toa, grönt för gräs = ute, ja ni fattar? Jag tyckte det va kul i alla fall, haha.

Det ska bli superkul att Linda ska börja där med, hon är ju en gammal barndomsvän till mig. Vi har iten setts på eeeevigheter och då snackar jag typ mellanstadiet! Både hon och hennes syster ska börja där (alltså kommer typ hela Hovslätt jobba på BK, haha).

Nä, nu ska jag sluta babbla och visa er min "Kissie kalender". För det blir en massa jobb nu fram tills jag åker till Alanya sen är det bara att slänga sig in i arbetet på BK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0