Gårkvällen

Igår mötte jag upp en gammal vän som var tillbaka i stan för helgen, hon jobbar i Gällstad annars. Det var utgång som gällde (typ) och i brist på förfest hamnade vi "back to basic" på en bänk på Vätterstranden, faktiskt mysigt. Ingen av oss hade egentligen någon lust att dra i oss massa dricka så vi tog några cider/öl och sen började vi gå mot stan. Vi hann inte så långt för vi joinade två tjejer som rökte vattenpipa på busshållplatsen, haha, helt random.


Det blev Bongo och Centrum men herregud vad gammal man känner sig på Centan när det är fredag. Bara en massa småfolk så vi lämnade där rätt fort, sen satt vi på Chiki Ma Ma i en timme. Vi var hemma efter två någon gång.

På väg hem till Johanna såg vi en tjej som tog av sig skorna, vi tyckte att det var en bra idé så vi gjorde det med. Helt sjukt random visade det sig att tjejen var en av mina vänner från London! Haha, bara för att göra det pinsamt kom jag inte ihåg vad jag kände igen henne ifrån, men hon skrattade mest åt det. Jag menar, träffar man en person man känner igen är inte det första man tänker på "Ah, jag träffade nog henne i ett heeeelt annat land". Man pinsamt var det endå.

Idag ska jag med Frida till en av hennes kompisar som fyller år, har varit ute torsdag, fredag och lördag haha, jag kommer vara helt slut. Känner för att jag inte orkar dricka idag så jag tar bilen. Tycker det är rätt skönt att kunna göra det. Hoppas ni har haft/kommer att ha en bra helg ni med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0