Bloggi Blogg

Idag orkar jag inte blogga, vädret är trist och bara blä. Får en att tappa alla lust till någonting. Var på Matildas födelsedagsfest igår, ytterst trevligt. Idag är det jobb som gäller, hade det inte varit för det hade jag varit på min småkusins bröllop i Kalix, ångest! Hade så gärna velat vara där uppe, mest för att jag saknar släkten och mest för att jag saknar norrland lite och så självklart för att se Hanna säga "Ja." till sin fransos :)

Nu ska jag åka och handla för mamma är och gottar sig på västkusten så jag och pappa är själva och kylskåpet ekar tomt. Mamma tror vi är typ 12 år och har lämnat matpengar till oss, haha, söt. Hoppas ni har en bättre söndag än mig. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0