Jobb

Börjar på Hemmakväll nästa vecka, söndag för att bli exakt. Det skulle ha varit min sista helg på Huset den här helgen men jag tror nog att jag sätter upp mig på "vill jobba" nästa helg med, hah :) Trivs så himla bra bland mina garderobtjejer ju, lite ledsamt att lämna dem. Får se till att bli deras bästa kund istället :D Har jobbat lite på Hemmakväll för att lära mig lite och så och det känns faktiskt riktigt bra. Jag kommer få bättre tider och bättre lön med för den delen, haha. Det var som Mårten sa "Det är smart, tänk med plånboken" när jag sa att jag fått jobb där och måste sluta på Huset. Det är lite speciellt ändå att ha varit med från början på Huset, se hur det har förvandlats.

Nä, ska sluta vara sentimental nu. Ska in till stan vid 2 och fixa min nagel som gick av igår, snyft. Sen ska jag hämta Jossey i T-mountain för en liten JKPG roadtrip, yay :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0