Helgsyssla

I helgen blir de sova, dator, jobba, sova, datorn, jobba osv. Känns det som i alla fall. Hade en ytterst trevlig dag igår med Joss, åkte runt i hela stan och gjorde absolut ingenting, det var skönt, att bara vara liksom. Jag fick väl med mig en söt blommig klänning från Gina och Jossan fick väl med sig ett par söta spets underkläder men annars gjorde vi ingenting.


Jag och Joss på en klassfest.

Det händer ungefär ingenting på jobbet igår. Stod och lösta korsord med Cajsa och vaktis, Mårten försökte hjälpa till med. Ikväll blir det mer fart - garanterat, min näst sista helg på Huset, snyft.

Kommentarer
Postat av: Nathalie.

Yes det gör jag :)

2010-04-11 @ 11:58:35
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0