Guldvecka

Var ju ute på en joggingrunda i morse och fy faaaaaan vilken träningsvärk jag har! Det värker i hela låren, olidligt! Och att gå upp och ner för trappor ska vi inte ens tala om.. Min moster har tvingat med mig ut imorgon bitti med men vet i sjutton om jag pallar, kommer få åka rullstol på banketten då, usch.


Vet inte om jag har visat er denna skönhet? Ringen alltså ;)

Nä, nu pratar vi om något roligare som om att jag står och lagar korv stroganoff, jag vet, unbelievable men true story. Oj vad engelska det blev där.

I alla fall(!!) det har varit några hektiska dagar på sistonde. I lördags var det jobb, SM-guld, en massa tutandes och guldfest som var en flopp. I söndags var det utgång med Huset och en rejäl fylla på det, usch. I måndags.. ja då gjorde jag ingenting.. alls. I går var det att kirra kläder till banketten och jogga jogga. Idag var det jogga jogga och nu matlagning, senare ikväll är det atollen och guldfirande som gäller! Åkte förbi där tidigare och dom har verkligen lagt ner ett stort arbete på att kvällen ska bli så bra som möjligt, scenen ser helt otrolig ut!
Årets snyggaste tisha!

Imorgon kommer det jag har sett fram emot mest - guldbanketten, yay :D Sen dagen efter är det sista april vilket menas att jag är ledig och vill ha en grillfest här hemma, FF lixom, haha. Komma? Lördag är 1 maj och detta innebäs jobb, såsom söndagen, och det är min guldvecka det.

GULDET ÄR HEMMA I JÖNKÖPING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0