Bakis en måndag

Det betyder väl att man hade en bra söndag? För det hade jag, kvällen i alla fall. Några av oss i Husetpersonalen och några andra finingar samlades hemma hos Lisa på Torpa för en lite förfest. Det var supertrevligt och hon hade en riktigt fin lägenhet. Senare bar det av mot Sliver där det var mycket bättre än lördagens guldfest, haha. Jag slapp sitta fast och trängas och musiken var hundra gånger bättre. Jag åkte hem vid 1-tiden och mötte några fylla HV-spelare utanför som skulle till Sliver. Stefan Liv bland annat som undrade om jag menade honom när jag sa "ni", haha. Söt. Nu har jag lagat en gratäng med massa gott, typ makaroner, haha. Vaknade inte förrens 14 idag.. igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0